Oprogramowanie Call Center pozwoli zwiększyć zyski

Na rynku jest wiele lokali gastronomicznych, które oferują kuchnię całego świata. Obecnie, aby dotrzeć do klientów nie wystarczy już tylko dobre jedzenie, należy również zaproponować klientom najlepsze możliwości zamawiania, które ułatwią im wybór posiłku, jak i gwarantują możliwość szybkiej dostawy. Aby uzyskać te cele, warto zainwestować w oprogramowanie Call Centerhttp://www.mojegastro.pl/callcenter/. Dlaczego?

Oprogramowanie Call Center pomoże uniknąć błędów

Lokale gastronomiczne, które działają w ramach platformy mojeGastro, mogą zamówić dodatkowy moduł, który pozwala na szybszy i lepszy kontakt z klientem. Zamawiając jedzenie, klient wybiera danie z menu, a system zapisuje jego wybór, a także dane kontaktowe. Dzięki temu przy dużej liczbie zamówień nie ma pomyłek. Nie zdarzają się zatem sytuacje, że klient otrzymuje danie, którego nie zamawiał. Dodatkowo, kiedy zamawia jedzenie w lokalu kolejnym razem, może liczyć na szybszą obsługę, gdyż jego preferencje zostają zapisane. Dostawca także nie musi pytać o adres, ponieważ ma klienta w bazie. W ten sposób lokal gastronomiczny może przyjmować więcej zamówień, gdyż linia nie jest ciągle zajęta.

Zwiększenie zysków

Oprogramowanie Call Center umożliwia managerowi zmianę menu. Aktualizacje można wprowadzać nawet co 5 minut. To także lepsze zarządzanie zespołem oraz jego kontrole. Wszystko to przekłada się na zwiększenie zysków i lepszą organizację pracy.

Ułatwienie dla pracownika

Praca w dobrze prosperującym lokalu gastronomicznym wiąże się bardzo często z dużym obciążeniem fizycznym. Ilość zamówień wpływa na pracowników, którzy z przepracowania mogą popełniać błędy. Warto tutaj zauważyć, że ich skutkiem mogą być pretensje klientów, którzy mogą zrezygnować z danego dania, np. z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania. Ponadto pracownik, który wyda nieodpowiednie danie, musi ponieść tego konsekwencje, czyli zapłacić za swoją pomyłkę. Dlatego oprogramowanie Call Center jest tak istotne. Pracownik nie naraża się na dodatkowe koszty, a również ma mniej pracy, przez co po jej skończeniu nie czuje się zmęczony. Wspomaganie oprogramowaniem Call Center wpływa na większą efektywność w pracy.

Oprogramowanie Call Center – korzyści dla właściciela sieci lokali gastronomicznych

Pracodawcy muszą odpowiednio zarządzać zespołem, aby ich lokal gastronomiczny przynosił odpowiednie zyski. Nie jest to wcale łatwe z powodu braku czasu, stąd oprogramowanie Call Center świetnie sprawdzi się w tej roli. Dzięki niemu pracodawca ułatwi pracę pracownikom, a przede wszystkim będzie mógł ich doskonale kontrolować. Zaletą tego oprogramowania jest również wgląd w statystyki zamówień. Zarówno manager, jak i właściciel na tej podstawie mogą planować przyszłe dostawy produktów, gdyż wiedzą jakie dania najczęściej się sprzedają. Pozwala im to również na modyfikowanie menu w oparciu o preferencje klientów. Kolejną zaletą oprogramowania Call Center są stosunkowo niskie koszty, w porównaniu z korzyściami, jakie niesie ze sobą korzystanie z niego.

Program jest także bardzo łatwy w obsłudze, zatem nie trzeba organizować specjalistycznych szkoleń dla pracowników, które wiązałyby się z dodatkowymi kosztami. Nie trzeba również specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki i programowania, aby posługiwać się oprogramowaniem Call Center i wprowadzać do niego modyfikacje. Pozwoli to również na łatwe prowadzenie strony internetowej i wersji mobilnej w formie aplikacji. Każdy właściciel restauracji powinien zdecydować się na to oprogramowanie, gdyż jest ono swego rodzaju gwarantem zysków i łatwiejszego zarządzania lokalem gastronomicznym.