Monitor dotykowy – niezbędny element sprawnej obsługi klienta

Monitor dotykowy to urządzenie coraz częściej pojawiające się w punktach usługowych i usługowo handlowych. Z jednej strony zapewnia on bardzo profesjonalny wygląd, z drugiej jest bardzo funkcjonalny, zarówno dla obsługi, jak i dla klienta i znacznie przyspiesza proces sprzedaży. Czy warto postawić na monitor dotykowy marki Posiflex – http://www.posiflex.com.pl/monitory,41.html? Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule.

Gdzie monitor dotykowy jest niezbędny?

Miejsca, w których można spotkać monitor dotykowy, są wszelkiego rodzaju punkty handlowe, na przykład restauracje i hotele. W takich obiektach monitor sprawuje się doskonale, ponieważ odpowiednio dobrany model ma możliwość wydruku rachunku wstępnego, ale również faktur. Niektóre monitory dotykowe mają również wbudowane czytniki kart, dzięki czemu klient po podejściu do stanowiska, może od razu skontrolować swój rachunek, uiścić opłatę oraz otrzymać fakturę lub rachunek w zależności od potrzeb. Jest to bardzo wygodne w lokalach gastronomicznych, gdzie istnieje możliwość zarządzania zamówieniami właśnie przez monitor dotykowy, a zamówienie w tym samym momencie może trafić na zaplecze – do kuchni, lub zostać dołączone do rachunku całościowego w restauracjach na przykład przyhotelowych. Monitory dotykowe są najczęściej wyposażone w bardzo przejrzyste, intuicyjne oprogramowanie dostosowane do miejsca, w którym są jest używane.

Monitor dotykowy zapewnia dostęp do wszystkich informacji na przykład o rachunku klienta, dzięki czemu eliminuje się wadliwy czasami obieg informacji w momencie, w którym osób obsługujących jest więcej niż jedna. Dodatkowo dzięki odpowiedniemu zarządzaniu monitory usprawniają pracę, aby dopisać odpowiednie produkty lub usługi do konkretnego rachunku, lub ewentualnie podzielić ten rachunek, jeżeli płaci więcej niż jedna osoba. Przez to, że monitor dotykowy jest łatwy w obsłudze stanowi on pomoc przy nawet największych grupach klientów.

Jakie jeszcze zalety ma monitor dotykowy?

Oprócz łatwości obsługi ogromną zaletą monitora dotykowego jest również to, że jest on bardzo kompaktowy i nie zajmuje dużo przestrzeni. W miejscach, w których ważna jest obsługa klienta, jej szybkość i profesjonalizm, nie ma miejsca na zbędne przedmioty, które tylko zabierają miejsce na blacie lub ladzie.

Monitory dotykowe są pomocne nie tylko w obsłudze dużych lokali, ale również w mniejszych miejscach, gdzie liczy się jednocześnie sprawna i szybka obsługa, ale również ład i porządek. Tego typu urządzenia są również coraz częściej używane też w punktach sprzedaży, aby klient miał cały czas wgląd, co jest wliczane do jego rachunku, w jakiej ilości i jakiej cenie. Dzięki temu można pożegnać wszelkie wątpliwości, co do cen lub ilości dopisywanego właśnie na rachunek towaru. To jest dużym ułatwieniem zarówno dla kupującego, jak i dla sprzedającego. Ma to wpływ na łatwość obsługi z obu stron – klient wie, co zamawia, lub za co płaci, a osoba sprzedająca unika nieprawidłowości w obsłudze lub zamówieniu.

Monitor dotykowy sprawdzi się w każdego rodzaju i wielkości punkcie handlowo usługowym i gastronomicznym, a jako urządzenie nie tylko usprawni obsługę klienta, ale również na komfort pracy i jakość obsługi. Dodatkowo jest on na tyle mały, że nie zajmie on dużo przestrzeni w miejscu pracy.